ثبت نام دوره های وکالت تخصصی

دکتر وحید قاسمی عهد: دوره جدید آموزش تخصصی دعاوی در هشت رشته تخصصی(دوره) از 7 اردیبهشت 1402 آغاز خواهد شد.

 

 

دکتر وحید قاسمی عهد، سرپرست مرکز علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز اعلام نمودند، آموزش دوره های دعاوی مالیاتی، مالکیت فکری، سایبری، شرکتها و ورشکستگی، داوری و اراضی پس از پایان ماه مبارک رمضان، از هفته اول اردیبهشت (مورخ 07/02/1402) آغاز می شود. شرکت کنندگان پس از موفقیت در آزمون پایان دوره به عنوان وکیل متخصص در آن حوزه شناخته می شوند.

لازم به ذکر است، طبق برنامه از پیش تعیین شده،  قرار بود در سالروز گرامیداشت روز وکیل، از نفرات ممتاز که بالاترین نمرات را در دوره های دعاوی اراضی، شرکت ها و ورشکستگی، بیمه و بانکی کسب کرده بودند تجلیل به عمل آید که به علت عدم برگزاری این مراسم، آیین تجلیل از ایشان در سال 1402 صورت می پذیرد.

ایشان در ادمه بیان داشتند: با توجه به اینکه مبلغ مصوب دانشگاه جامع علمی کاربردی مبلغی بیشتر از مبالغ ماخوذه از همکاران  اعلام شده است،  تلاش هایی جهت تعدیل آن مبلغ صورت پذیرفته است، امید آن است که این عدم هماهنگی نیز مرتفع گردد.

در خصوص سرفصلها نیز با توجه به تاکید ریاست محترم کانون وکلای دادگستری مرکز، جناب آقای دکتر حسن صفادوست مبنی بر  توجه به جنبه های کاربردی سرفصل ها و ریز محتوی ها، با تلاش کارمندان مربوط و جناب آقای دکتر فرشاد فارسانی نظریات مشورتی شرکت کنندگان محترم در دوره ها اخذ گردید که انشالله در دوره های جدید، آن موارد، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در آخر نیز از کارمندان محترم دانشگاه، وکلای محترم، ریاست پیشین مرکز، جناب آقای هوشنگ پوربابایی و مدرسان شریفی که ما را در تدوین سرفصل ها و برگزاری دوره ها  یاری رساندند، صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

روابط عمومی مرکز آموزش تخصصی کانون وکلای دادگستری مرکز