ثبت نام دوره های وکالت تخصصی

اعلام حمایت رئیس و نایب رئیس کانون وکلا از فعالیت‌های دانشگاه کانون

در جریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه کانون وکلا صورت گرفت:
اعلام حمایت رئیس و نایب رئیس کانون وکلا از فعالیت‌های دانشگاه کانون



نمایشگاه ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای دانشگاه کانون در سال1402 به‌همراه ارائه برنامه‌های سال آتی این مرکز علمی با همکاری اداره رفاه کانون وکلا در محل کتابخانه کانون وکلای دادگستری مرکز با استقبال وکلا و کارآموزان وکالت و همچنین بازدید تنی چند از اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز از جمله رئیس و نایب رئیس کانون برگزار گردید.
طی بازدید بهنام حبیب زاده مومن، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز، ایشان ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در زمان مدیریت اخیر مرکز علمی کاربردی کانون و تأکید بر توجه هرچه بیشتر به موضوع تخصصی شدن وکالت ببان کرد: در سال پیش رو جامعه وکلا، مردم و قوه قضائیه از ما انتظار دارتد تا قسمتی از پروفایل وکلای دادگستری، در برگیرنده تخصص هریک از وکلا باشد. دانشگاه کانون می‌تواند با مدیریت این موضوع، به این امر کمک کرده و سرعت ببخشد تا این خدمت به مردم ارایه شود و اشخاص نیازمند وکلای متخصص بتوانند با سرعت بهتری وکلای موردنظر خود را پیدا کنند و از این مسیر به جامعه یاری رسانیم.
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در ادامه با تاکید بر اهمیت و ارزش برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی و تخصصی در مرکز علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز ابراز امیدواری کرد برگزاری این دوره‌های آموزشی به تخصص‌گرایی هرچه بیشتر در رشته حقوق و حرفه وکالت منجر شود.
حبیب زاده مؤمن با اشاره به این موضوع که فعالیت‌های دانشگاه علمی کاربردی کانون وکلای مرکز در برگزاری دوره‌های وکالت تخصصی و همچنین برگزاری رویدادهای کاربردی روزانه برای وکلا و کارآموزان می‌تواند زمینه ساز فعالیت سایر کانون‌ها و الگوبرداری از کلاس‌های دانشگاه جهت برگزاری دوره‌های آموزشی وکالت تخصصی گردد، ابراز امیدواری کرد فایل‌های صوتی و تصویری این رویدادها آماده و در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار گیرد تا عدالت آموزشی در این زمینه هرچه بیشتر ایجاد شود.
بهنام حبیب زاده مؤمن رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در پایان سخنان خود در نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه علم و دانش نیازمند به‌روز رسانی و نوآوری است، اعلام کرد: در مجموعه کانون وکلا از فعالیت‌های دانشگاه کانون حمایت کرده و آماده انجام هرگونه کمک‌ لازم به دانشگاه جهت تقویت روند فعلی و ایجاد تحولی نوین در نهاد وکالت هستیم. تحول در آموزش‌های حقوقی به‌ویژه از آن جهت حائز اهمیت است که نسل آینده از ما انتظار دارد آموزش‌های کاربردی لازم چه در حوزه فنون و تکنیک‌های وکالت چه اخلاق حرفه‌ای و... به‌صورت به‌روز و با استفاده از متد روز به ایشان آموزش داده شود و همگام با نوآوری در مسیر آموزش وکلای جدید گام برداریم.
همچنین علی صدری خانلو نایب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز نیز در این دیدار بیان داشت: هدف اصلی تشکیل دانشگاه علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز، تربیت و آموزش وکلای متخصص برای ارائه هرچه مناسب‌تر خدمات وکالتی به جامعه است و برخلاف سایر مراکز آموزش عالی، هدف این مرکز صرفا ارائه مدرک کاردانی یا کارشناسی حقوق نیست. بنابراین تمرکز بر برگزاری دوره‌های وکالت تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و کاربردی با موضوع نکات حقوقی و کالتی برای وکلای جوان در راستای حرکت در مسیر اهداف تأسیس دانشگاه کانون وکلای دادگستری مرکز است.
نایب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در ادامه ضمن اعلام مراتب سپاسگزاری خود از مدیران و کارکنان دانشگاه برای تحولات ایجاد شده در دانشگاه کانون، ابراز امیدواری کرد که شرایط دسترسی هرچه مناسب‌تر وکلای دادگستری، کارآموزان وکالت و همچنین آحاد افراد جامعه به نتایج و فایل‌های نشست‌ها فراهم گردد.
شایان ذکر است نمایشگاه ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای دانشگاه کانون در سال 1402 به‌همراه ارائه برنامه‌های سال آتی این مرکز علمی که روز دوشنبه 14 اسفندماه 1402 با همکاری اداره رفاه کانون وکلای دادگستری مرکز در محل کتابخانه کانون با استقبال گرم وکلای دادگستری و کارآموزان برگزار گردید، با حضور برخی از اعضای هیأت مدیره از جمله سید علیرضا حسینی عضو هیئت مدیره کانون، سلیمان جعفری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری، سنجر فخری مدیرعامل سابق این صندوق و حضور پرتعدا وکلا و کارآموزان وکالت برگزار گردید.