ثبت نام قطعی در دوره های وکالت تخصصی
  قابل توجه متقاضیان ثبت نام در نیمسال بهمن ماه 1400:

  زمان ثبت نام متقضیان بهمن 1400 تا روز دوشنبه مورخ 1400/11/18 تمدید گردید. متقاضیان لازم است با به همراه داشتن مدارک اعلام شده جهت ثبت نام به مرکز مراجعه نمایند.

  طبق آخرین بخشنامه دانشگاه جامع، مبنی بر برگزاری کلاس ها به صورت حضوری می باشد. لذا با توجه به شرایط کرونا در کشور آخرین بخشنامه از طریق سایت دانشگاه مبنی بر حضوری یا مجازی شدن کلاس ها متعاقبا اعلام خواهد شد.


روز                                     تاریخ                                                 مقطع                                                       گرایش

سه شنبه                          1400/11/05                                              کاردانی                                            دستیاری حقوقی امور قضایی - دستیاری مشاغل حقوقی

چهارشنبه                         1400/11/06                                              کاردانی                                            حقوق ثبتی- دستیاری حقوقی دستگاه های اجرایی

شنبه                              1400/11/09                                              کارشناسی                                         حقوق ثبت اسناد و املاک

یکشنبه                          1400/11/10                                                کارشناسی                                        خدمات حقوقی ارشاد و معاضدت قضایی-
                                                                                                                                                    خدمات حقوقی امور ورزشی

دانلود فرم های ثبت نام مقطع کاردانی ناپیوسته
دانلود فرم های ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته
دانشجویان متقاضی ثبت نام در مهر ماه 1400
  • دانشجویان باید تمامی فرم های مرتبط با مقطع موردنظر را از لینک های فوق دریافت کرده و تمامی مدارک موردنیاز برای ثبت نام را تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت نقص مدارک، ثبت نام امکان پذیر نمی باشد.
  • بدلیل شیوع ویروس کرونا از مراجعه غیرضروری به مرکز خودداری فرمائید.
  • حضور متقاضی تنها به موجب تقویمی است که در همین سایت اعلام می شود.
مدارک موردنیاز ثبت نام:

1- شش قطعه عکس پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4*3  تهیه شده در سال جاری
2- یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن برای مطابقت
3- یک تصویر برگ کارت ملی و اصل آن برای مطابقت
4- اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن.
5- اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال به کار) با امضاء و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته شدگان در کد رشته  محل هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.
6- اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
7- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 4 و 5 دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص نماید.

    ​​​​​​مدارک موردنیاز معادلسازی:
         
      1. ارائه اصل ریزنمرات تائید شده توسط مرکز قبلی دانشجو الزامی است. از ارائه کپی ریزنمرات جداً خودداری نمائید. (وضعیت تحصیلی دانشجو در برگه ریزنمرات ارائه شده که شامل فارغ التحصیل، اخراج و یا عدم مراجعه به دانشگاه قبلی می باشد، باید به صورت صحیح ذکر شده باشد. به اوراق ریزنمراتی که وضعیت دانشجو در حال تحصیل ذکر گردیده ترتیب اثر داده نمی شود.)
           2. تکمیل فرم های شماره 1 (فرم درخواست معادلسازی) و فرم شماره 2 (فرم پذیرش واحدهای درسی) و امضای آن ها.
           3. درصورتیکه دانشجو مشمول مقررات مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر می باشد، موظف است کلیه مستندات لازم و موردنیاز دانشکده را همزمان با ثبت نام ارائه و دانشگاه را از وضعیت خود مطلع نماید.
     
    مقررات معادلسازی:
        1. در زمان تشکیل پرونده، دانشجو موظف به ارائه اصل کلیه مدارک موردنیاز معادلسازی می باشد. ارائه مدارک جهت معادلسازی، بعد از تشکیل پرونده الزامی بوده و به مدارک ارسالی که پس از تاریخ مقرر به مرکز ارائه گردد ترتیب اثر داده نمی شود.
        2. معادلسازی دروس گذرانده شده در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای مقطع فعلی پذیرفته شده، حداکثر تا 7 سال پس از زمان فراغت از تحصیل یا نیمسال عدم مراجعه، انصراف و اخراج در دوره قبلی قابل پذیرش است.
       3. تصمیم نهایی در معادلسازی دروس، با رعایت شرایط و مقررات آموزشی پس از تائید گروه و شورای آموزشی مرکز اعمال می گردد.

    دانلود فایل فرم شماره 1
    دانلود فایل فرم شماره 2
    وضعیت مالی:
    دانشجو موظف است باتوجه به مدت زمان درج شده در صفحه انتخاب واحد خود در سامانه هم آوا، وارد پنل خود شده و وضعیت مالی خود را تسویه نماید. در غیر اینصورت انتخاب واحد مطابق تذکرات ذکر شده در سامانه هم آوا به صورت سیستمی و خودکار حذف خواهد شد.

    قابل توجه دانشجویان محترم شاهد و ایثارگر
       طبق آخرین قوانین و آئین نامه های ستاد شاهد، مشمولین دریافت شهریه شامل: 

       1. همسر و فرزندان شهدا
       2. جانبازان 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آن ها
       3. آزادگان و همسر و فرزندان آن ها


    •  تمامی دانشجویان شاهد و ایثارگر مشمول بندهای فوق 4 نیمسال تحصیلی و 2 نیمسال تابستان مشمول تحصیل رایگان می شوند،
    •  نیمسال های معادلسازی/ مرخصی/ مشروطی/ و افزایش سنوات شامل پرداخت رایگان نمی باشد و هزینه این نیمسال ها برعهده دانشجو است.
    •  هزینه معرفی به استاد اگر در ترم چهارم به بعد باشد جزء افزایش سنوات است و پرداخت آن برعهده دانشجو می باشد.
    •  پرداخت شهریه ترم مشروطی برعهده دانشجو می باشد. (مشروطی در ترم تابستان نیز برعهده دانشجو است.)
    •  دانشجویان شاهد و ایثارگر در هر مقطع تحصیلی در تمامی دانشگاه ها فقط یکبار می توانند از تسهیلات استفاده نمایند. فارغ التحصیلان مدارک بالاتر که تمایل دارند در یک مقطع پایین تر یا همان مقطع قبلی مجدداً تحصیل نمایند. (چه از خدمات و تسهیلات دانشجویی بنیاد شهید استفاده کرده باشند چه نکرده باشند) مشمول دریافت شهریه از طرف بنیاد شهید نمی شوند.
      ​​​​​​​

       لازم به ذکر است دانشجو می بایست در بدو ثبت نام، اصل و کپی کارت ایثارگری به همراه نامه اعلام هویت را از ستاد شاهد دانشگاه محل تحصیل دریافت و به دانشگاه ارائه دهد و همین طور در پایان تحصیلات نیز نامه ای مبنی بر تعهد پرداخت از بنیاد شهید اخذ و ارائه کند.

    نحوه اخذ دروس جبرانی:
      دانشجویانی که رشته کاردانی آن ها یکی از گرایش های حقوقی نبوده است (غیرمرتبط)، درصورت تشخیص مدیر گروه ملزم به گذراندن دروس جبرانی، حدالکثر تا 6 واحد درسی در نیمسال اول تحصیلی می باشند. اینگونه دانشجویان فرم دروس جبرانی را از لینک ذیل دانلود، تکمیل نموده و هنگام تشکیل پرونده ثبت نام به کارشناس مربوطه تحویل دهند.

    دانلود فایل صورتجلسه اخذ درس جبرانی