ثبت نام دوره های وکالت تخصصی
آزمون کامپیوتر ویژه کارآموزان
  قابل توجه متقاضیان ثبت نام در نیمسال مهر ماه 1401:

توجه: مهلت ثبت نام تا روز دوشنبه مورخ 1401/07/18 تمدید گردید.

  متقاضی محترم پذیرفته شده مقطع کاردانی در مرکز آموزش علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز لازم است پس از بارگزاری کامل مدارک در سامانه هم آوا جهت تشکیل پرونده از روز دوشنبه مورخ 1401/07/11 لغایت سه شنبه مورخ 1401/07/12 از ساعت 10 الی 15 و مقطع کارشناسی در روز سه شنبه مورخ 1401/07/12 و شنبه مورخ 1401/07/16 از ساعت 10 الی 15 با به همراه داشتن مدارک کامل ثبت نام به دانشگاه به آدرس: میدان هفتم تیر- خیابان کریمخان زند- خیابان خردمند جنوبی- کوچه ملکیان- پلاک 9 مراجعه نمائید.
دانلود فرم های ثبت نام مقطع کاردانی ناپیوسته
دانلود فرم های ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته
دانشجویان متقاضی ثبت نام در مهر ماه 1401
  • دانشجویان باید تمامی فرم های مرتبط با مقطع موردنظر را از لینک های فوق دریافت کرده و تمامی مدارک موردنیاز برای ثبت نام را تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت نقص مدارک، ثبت نام امکان پذیر نمی باشد.
  • بدلیل شیوع ویروس کرونا از مراجعه غیرضروری به مرکز خودداری فرمائید.
  • حضور متقاضی تنها به موجب تقویمی است که در همین سایت اعلام می شود.
مدارک موردنیاز ثبت نام:

1- شش قطعه عکس پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4*3  تهیه شده در سال جاری
2- یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن برای مطابقت
3- یک تصویر برگ کارت ملی و اصل آن برای مطابقت
4- اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن.
5- اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال به کار) با امضاء و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته شدگان در کد رشته  محل هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.
6- اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
7- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 4 و 5 دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص نماید.

    وضعیت مالی:
    دانشجو موظف است باتوجه به مدت زمان درج شده در صفحه انتخاب واحد خود در سامانه هم آوا، وارد پنل خود شده و وضعیت مالی خود را تسویه نماید. در غیر اینصورت انتخاب واحد مطابق تذکرات ذکر شده در سامانه هم آوا به صورت سیستمی و خودکار حذف خواهد شد.

    قابل توجه دانشجویان محترم شاهد و ایثارگر
       طبق آخرین قوانین و آئین نامه های ستاد شاهد، مشمولین دریافت شهریه شامل: 

       1. همسر و فرزندان شهدا
       2. جانبازان 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آن ها
       3. آزادگان و همسر و فرزندان آن ها


    •  تمامی دانشجویان شاهد و ایثارگر مشمول بندهای فوق 4 نیمسال تحصیلی و 2 نیمسال تابستان مشمول تحصیل رایگان می شوند،
    •  نیمسال های معادلسازی/ مرخصی/ مشروطی/ و افزایش سنوات شامل پرداخت رایگان نمی باشد و هزینه این نیمسال ها برعهده دانشجو است.
    •  هزینه معرفی به استاد اگر در ترم چهارم به بعد باشد جزء افزایش سنوات است و پرداخت آن برعهده دانشجو می باشد.
    •  پرداخت شهریه ترم مشروطی برعهده دانشجو می باشد. (مشروطی در ترم تابستان نیز برعهده دانشجو است.)
    •  دانشجویان شاهد و ایثارگر در هر مقطع تحصیلی در تمامی دانشگاه ها فقط یکبار می توانند از تسهیلات استفاده نمایند. فارغ التحصیلان مدارک بالاتر که تمایل دارند در یک مقطع پایین تر یا همان مقطع قبلی مجدداً تحصیل نمایند. (چه از خدمات و تسهیلات دانشجویی بنیاد شهید استفاده کرده باشند چه نکرده باشند) مشمول دریافت شهریه از طرف بنیاد شهید نمی شوند.
      ​​​​​​​

       لازم به ذکر است دانشجو می بایست در بدو ثبت نام، اصل و کپی کارت ایثارگری به همراه نامه اعلام هویت را از ستاد شاهد دانشگاه محل تحصیل دریافت و به دانشگاه ارائه دهد و همین طور در پایان تحصیلات نیز نامه ای مبنی بر تعهد پرداخت از بنیاد شهید اخذ و ارائه کند.

    نحوه اخذ دروس جبرانی:
      دانشجویانی که رشته کاردانی آن ها یکی از گرایش های حقوقی نبوده است (غیرمرتبط)، درصورت تشخیص مدیر گروه ملزم به گذراندن دروس جبرانی، حدالکثر تا 6 واحد درسی در نیمسال اول تحصیلی می باشند. اینگونه دانشجویان فرم دروس جبرانی را از لینک ذیل دانلود، تکمیل نموده و هنگام تشکیل پرونده ثبت نام به کارشناس مربوطه تحویل دهند.

    دانلود فایل صورتجلسه اخذ درس جبرانی
    ​​​​​​قابل توجه دانشجویانی که متقاضی معادلسازی دروس هستند، رعایت موارد ذیل الزامی است:

    1. ارائه اصل ریزنمرات تائید شده توسط مرکز قبلی دانشجو الزامی است. از ارائه کپی ریزنمرات جدا خودداری شود.
    (دانشجویان محترم توجه نمایند در ریزنمرات ارائه شده به آموزش، وضعیت کلی دانشجو باید فارغ التحصیل- اخراج و یا عدم مراجعه قید شده باشد. ریزنمراتی که وضعیت کلی دانشجو در حال تحصیل ذکر شده است مورد پذیرش نمی باشد.)

    2. حداکثر زمان ارائه مدارک به آموزش 3 روز پس از ثبت نام دانشجو و تشکیل پرونده می باشد.

    3. فرم های شماره 1 و 2 معادلسازی در کانال دانشگاه و نیز در قسمت ذیل همین صفحه قابل دسترسی است.
    (در فرم شماره 2 تنها جدول بالا مخصوص دانشجو بوده و از تکمیل جدول پایین فرم خودداری شود.)

    4. تمامی فرم ها توسط دانشجو امضاء گردد.

    5. نظر نهایی در معادلسازی دروس توسط شورای محترم آموزشی اتخاذ می شود.
        


    دانلود فایل فرم شماره 1
    دانلود فایل فرم شماره 2
    دانلود فایل فرم شماره 3